techniki zamykania sprzedaży

Techniki zamykania sprzedaży

Informacja o szkoleniu Techniki zamykania sprzedaży

Zamykanie sprzedaży to element procesu handlowego, który egzekwuje decyzję o współpracy lub zainteresowanie klienta propozycją. Miarą skuteczności handlowca jest wielkość obrotu i zamówień, a nie ilość przedstawionych ofert. Dlatego umiejętność domykania sprzedaży należy do kluczowych umiejętności sprzedającego. Szkolenie Techniki Zamykania Sprzedaży to trening pozwalający uczestnikom doskonalić domykanie sprzedaży i prowadzić proces od początku do końca. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak budować efektywność sprzedaży, poznają techniki nawiązywania kontaktu, rozpoznawania sygnałów zakupu, skutecznego reagowania na obiekcje oraz domykania sprzedaży. Uczestnicy przeanalizują swoje dotychczasowe podejście do sprzedaży, zyskają nowe umiejętności w rozmowach handlowych. Warsztat dla osób pracujących w sprzedaży, które chcą zwiększyć swoją skuteczność w zamykaniu sprzedaży. Zapraszamy wszystkich handlowców na trening poprawiający umiejętności w finalizowaniu rozmów handlowych.

Korzyści dla uczestników – Techniki zamykania sprzedaży

Uczestnicy szkolenia Techniki zamykania sprzedaży nauczą się:

  • Sprawdzonych technik zamykania sprzedaży
  • Technik nakłaniania do kupna i do wyboru Państwa Firmy
  • Rozpoznawania sygnałów zakupu, pomocnych w skutecznym domykaniu sprzedaży
  • Wyznaczać konkretne cele domykania sprzedaży
  • Perswazji i rozpraszania obiekcji od klientów
  • Pewności siebie w trakcie prezentacji oferty
  • Panowania nad trudnymi sytuacjami sprzedażowymi
  • Prowadzenia rozmowy od początku do końca
  • Skuteczności w pracy z klientami wymagającymi
  • Przekonania, że w zamykaniu sprzedaży tkwi esencja ich skuteczności

Wyślij zapytanie

Program szkolenia Techniki zamykania sprzedaży

Moja efektywność a domykanie sprzedaży

  • Sprzedaż a ilość telefonów / spotkań / wysłanych ofert

Co znaczy zamknąć sprzedaż?

  • Czy zamknięcie sprzedaży to tylko zbiór technik na zakończenie rozmowy?
  • Kiedy handlowiec bywa odbierany jako natarczywy?
  • Zależność technik od pierwszych etapów sprzedaży

Zacznij dobrze od początku!  Czyli Techniki zamykania sprzedaży

  • Jak każdy etap sprzedaży prowadzi do jej zamknięcia?
  • Błędy z wczesnych etapów niweczące szansę na domykanie sprzedaży?
  • Ćwiczenia w rozmowach handlowych
  • Analiza mocnych i słabych stron dot:

Nawiązania kontaktu i wzbudzenia zaufania
Analizy potrzeb klienta
Ciekawej prezentacji oferty i perswazji
Rozpraszanie obiekcji oraz wątpliwości klienta

Fundament efektywności

  • Sprecyzuj swój cel! Myślenie o celu a efekty Twojej pracy

Po co dzwonisz do klienta?
W jakim celu jedziesz do klienta?

  • Formułowanie celu działania

Dlaczego klient miałaby kupić właśnie od Ciebie?

  • Jak zachęcasz do współpracy ze swoją firmą?
  • Co mówisz o ofercie?

Krótka przemowa 1 minutowa

  • Co wyróżniającego zrobiłeś w kontrze do konkurencji?
  • Biznes to relacje… Dlaczego klient miałby kupić od Ciebie?

Jak klient podejmuje decyzje?

  • Klient zdecydowany a wahający się
  • Dlaczego klient powołuje się na konkurencję?
  • Sygnały zainteresowania – mowa ciała i słowa

Techniki zamykania sprzedaży

  • Co powiedzieć konkretnie, kiedy:

Klient wykazuje zainteresowanie ofertą
Kupujący krytykuje ofertę
Brak informacji o decyzji
Klient powołuje się na konkurencję
Domykanie sprzedaży, gdy dowiadujesz się, że klient podejmie decyzję za jakiś czas

Telefon / spotkanie z klientem w sprawie decyzji – domykanie sprzedaży

  • Schemat profesjonalnej rozmowy
  • Gdy decyzja jest pozytywna…

Potwierdzenie słuszności zakupu
Opieka nad przebiegiem realizacji zlecenia
Bycie menedżerem klienta
Ustalenie dodatkowych potrzeb klienta

  • Gdy decyzja jest negatywna…

Analiza przyczyn decyzji
Ustalenie kontaktu w przyszłości
Diagnoza innych potrzeb klienta

  • Sprzedaż zakończona niepowodzeniem

Wpływ niepowodzeń na motywację handlowca
Przeciwdziałanie spadkowi motywacji
Praca z negatywnymi przekonaniami

  • Konkretne trudne sytuacje uczestników szkolenia

Wyślij zapytanie

Dlaczego warto inwestować w szkolenie Techniki zamykania sprzedaży?

Szkolenie Techniki zamykania sprzedaży to poważny krok w stronę poprawy wyników sprzedażowych. Dzięki solidnej dawce praktycznych technik, uczestnicy będą przygotowani do codziennej pracy handlowca. Warsztat prowadzony w formie mocno praktycznej pozwala na dokładną analizę mocnych i słabych stron uczestników. Praktyczne ćwiczenia, symulacje rozmów oraz analiza przypadków uczestników gwarantują szybkie efekty. To inwestycja, która szybko zwróci się w postaci zwiększonej efektywności i większej liczby zamkniętych transakcji.

Korzyści dla firmy

Korzyści dla firmy są na kilku poziomach. Przede wszystkim, poprawa skuteczności działań sprzedażowych w całym zespole, co daje wyższe wyniki sprzedaży. Dzięki poznaniu technik zamykania sprzedaży, pracownicy skutecznie finalizują transakcje i utrzymają pozytywne relacje z klientami. Zwiększy się motywacja handlowców, którzy będą bardziej zaangażowani w rozwój firmy. W firmie pojawi się większa spójność w podejściu do sprzedaży, a pracownicy będą lepiej rozumieć potrzeby klientów. To przełoży się na zwiększenie satysfakcji klientów i ich lojalności wobec firmy.

Korzyści dla pracownika

Na szkoleniu z Technik zamykania sprzedaży pracownik:

  • Zwiększy pewność siebie w sprzedaży
  • Nauczy się reagować na obiekcje klienta
  • Lepiej rozpozna potrzeby klientów
  • Nauczy się wywierania pozytywnego wpływu poprzez efektywne techniki perswazji
  • Mocniej zamknie sprzedaż dzięki znajomości technik
  • Lepiej się przygotuje do pracy z klientami wymagającymi
  • Zdobędzie większą motywację do działania

Wyślij zapytanie

Kontakt

Szkolenia zamknięte Techniki Zamykania Sprzedaży w postaci treningu zamkniętego są przystosowane do charakteru działania naszych Klientów. Dodatkowo zapraszamy na inne nasze szkolenia ze sprzedaży, gdzie rozwiną Państwo wiele innych umiejętności. Polecamy blog o sprzedaży oraz zachęcamy do przeglądu wszystkich naszych szkoleń biznesowych. W celu uzyskania informacji prosimy o skorzystanie z zapytania ofertowego lub o kontakt z Doradcą:

 

KONFERENCJA Mikołaj Dla Managera” z kolorowym paskiem (czerwony, żółty, niebieski, zielony) u góry – idealny dla osób poszukujących szkoleń dla kierowników.

Zostań naszym klientem i weź udział w konferencji Mikołaj Dla Managera. Konferencja odbywa się w magicznej atmosferze w czasie Mikołajek! To wyjątkowe wydarzenie jest dedykowane naszym klientom, menedżerom z różnych branż, pragnącym rozwijać swoje umiejętności i poszerzać horyzonty.

Dlaczego warto wziąć udział? Przeczytaj tutaj

A tymczasem obejrzyj jedno z wystąpień z konferencji Mikołaj Dla Managera

MANAGER_KA I DZIKA RADOŚĆWiesław Ślósarz – Seks i władza – od afirmacji do zawirowań