szkolenie budowanie marki

Szkolenie Budowanie marki własnej firmy

Informacja o szkoleniu Budowanie marki

Szkolenie Budowanie Marki to wyjątkowy warsztat, który pomoże uczestnikom stworzyć silną i autentyczną markę osobistą oraz firmową. Dlatego podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie kształtować wizerunek, na co zwracać uwagę przy budowaniu zaufania oraz jak zdefiniować wartości. Dodatkowo Szkolenie Budowanie marki obejmuje proces, który ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Program szkolenia obejmuje elementy diagnozy, rozwoju wiarygodności oraz budowania relacji z kluczowymi odbiorcami. Zdobądź praktyczną wiedzę, która pozwoli Ci wyróżnić się na rynku!

Korzyści dla uczestników szkolenia Budowanie marki

Uczestnicy szkolenia Budowanie marki firmy:

  • Zrozumieją rolę marki osobistej i organizacyjnej
  • Nauczą się skutecznego budowania autentycznego wizerunku w oparciu o wartości
  • Ocenią swój wizerunek i reputację za pomocą profesjonalnych narzędzi
  • Określą unikalne cechy swojej marki i sposób komunikacji
  • Wzmocnią osobistą wiarygodność jako kluczowy element w budowaniu relacji biznesowych
  • Udoskonalą umiejętności zarządzania zaufaniem i jego wpływ na sukces
  • Zdefiniują grupę docelową, z którą warto nawiązywać współpracę
  • Zwiększą atrakcyjność w oczach partnerów biznesowych

Wyślij zapytanie

Program szkolenia Budowanie marki

Marka osobista a marka organizacji

  • Marka osobista – moda czy konieczność?
  • Etapy budowania marki firmowej / osobistej
  • Galeria marek osobistych uczestników

Szkolenie Budowanie marki własnej / menadżera w praktyce

  • Etap pierwszy – czyli odkrywaj! Diagnoza, jak jesteśmy postrzegani dzisiaj
  • Nasze wartości – określenie oraz ich jednakowe rozumienie
  • Reputacja – zaufanie – szacunek – rozumienie oraz diagnoza stanu obecnego
  • Diagnoza ważnych elementów w budowaniu marki (wg kwestionariusza)

Kim jestem i jak mogę być odbierany?

  •  Wrodzone predyspozycje temperamentalne oraz ich wpływ na postrzeganie danej osoby
  • Instrukcja obsługi – czyli kim jestem sam i jak współpracować z osobami o odmiennym typie?
  • Zmapowanie wrażenia – z czym jestem kojarzony?

Autentyczność marki – czyli jaką marką chcemy być?

  • Określenie klarownej wizji – z czym chcemy być kojarzeni?
  • Precyzyjne określenie grup odbiorców – czyli kto ma marzyć o współpracy z nami?
  • Atrakcyjność marki dla ważnych grup odbiorców  

Projektowanie unikalności marki własnej

  • Czym chcę się wyróżnić? Wybór cech, które staną się wyróżnikiem
  • Nasze mocne strony
  • Preferowane style komunikacji
  • Jakie przyrzeczenia składamy otoczeniu jako marka? 1 zdanie

Jak Cię widzą na spotkaniu?

  • Wizerunek – zachowania – symbole – rekwizyty – adekwatne do roli.  Wg tabeli Personal Brand Box

Zaufanie – element w umacnianiu marki. Technika, umiejętność, cnota czy wartość

  • Ekonomia zaufania. Czyli zaufanie jako wymierny wskaźnik ekonomiczny
  • Menadżer i handlowiec godny zaufania. Kim jest?
  • Zaufanie jako ważny czynnik psychologiczny

Jak doskonalić osobistą wiarygodność?

  • Cztery podstawy osobistej wiarygodności menadżera
  • Autodiagnoza osobistej wiarygodności – kwestionariusz
  • Mocne strony do rozwoju osobistej wiarygodności

Budowanie zaufania w relacjach – szkolenie budowanie marki

  • 13 zachowań budujących zaufanie z relacjach i autodiagnoza
  • Określenie mocnych stron oraz obszarów do poprawy
  • Silna skłonność do analizy oraz silna skłonność do zaufania
  • Schemat mądrego zaufania

Praca nad case’ami uczestników szkolenia Budowanie marki własnej

Wyślij zapytanie

Dlaczego warto inwestować w szkolenie Budowanie marki?

Szkolenie Budowanie Marki to inwestycja, która buduje dobre postrzegania biznesowe. Silna marka osobista i firmowa przyciąga uwagę, buduje zaufanie, podnosi prestiż. Praktyczne narzędzia przekazane uczestnikom pozwalają na natychmiastowe wprowadzenie zmian, które skutkują długoterminowym sukcesem. Udział w szkoleniu to także szansa na rozwój osobisty i zawodowy, a także na lepsze dopasowanie do dynamicznych wymagań rynku. Dlatego zainwestuj w budowanie swojej marki, aby zwiększyć swoje szanse na sukces!

Korzyści dla firmy

  • Budowa silnej marki, która w naturalny sposób podnosi prestiż firmy
  • Zwiększenie wiarygodność organizacji poprzez profesjonalne budowanie zaufania z klientami i współpracownikami
  • Skuteczne zarządzanie wizerunkiem firmy i jej reprezentantów
  • Stworzenie spójnej, autentycznej komunikacji, która buduje pozytywne postrzeganie marki
  • Wzmocnienie zaufanie do firmy, co przekłada się na lepsze wyniki sprzedaży i lojalność klientów

Korzyści dla pracownika

Po szkoleniu uczestnicy zdobędą:

  • Praktyczną wiedzę na temat budowania silnej marki osobistej i firmowej
  • Narzędzia do diagnozy wizerunku, umiejętność ich stosowania
  • Lepsze zrozumienie swoich predyspozycji i ich wpływu na innych
  • Umiejętność tworzenia unikalnych cech marki na tle konkurencji
  • Techniki budowania zaufania i wiarygodności
  • Umiejętność zarządzania wrażeniem i autentycznością
  • Poprawę skuteczności komunikacji – lepsze dotarcie do odbiorców
  • Większą pewność siebie w prowadzeniu negocjacji

Wyślij zapytanie

Co można zyskać poprzez budowę marki własnej?

Do najważniejszych profitów związanych z budową marki własnej zaliczymy:

  • Rozpoznawalność przedsiębiorstwa. Czyli dbałość o wyróżnienie na tle konkurencji
  • Atrakcyjność firmy. Ponieważ dobrze budowana marka jest ciekawa, zachęcająca do interakcji
  • Sieć stałych odbiorców. Komunikując wartości, przyciągamy osoby, które myślą podobnie
  • Zwiększenie dochodów. Dobrze kreowana marka jest bardziej dochodowa
  • Nowe szanse biznesowe. Zadbana marka ma lepsze relacje z podobnymi przedsiębiorstwami

Budowa marki własnej to jeden z elementów, którym można skutecznie docierać do klientów i partnerów biznesowych. Dlatego oferowane przez nas szkolenia biznesowe z zakresu budowania marki własnej kierujemy nie tylko do liderów, menedżerów i szefów. Kierujemy je także do przedstawicieli handlowych i osób, które interesują się brandingiem i rozwojem biznesowym.

Dodatkowo, jako uzupełnienie rozwoju menedżerskiego polecamy szkolenie z prezentacji oraz szkolenia z komunikacji wewnętrznej.

Kontakt

Szkolenia zamknięte są przeprowadzane w oparciu o specyfikę danego klienta. Organizowane przez nas szkolenia dla firm prowadzone są stacjonarnie, ale organizujemy także szkolenia online. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie zapytania ofertowego lub kontakt z Doradcą:

 

KONFERENCJA Mikołaj Dla Managera” z kolorowym paskiem (czerwony, żółty, niebieski, zielony) u góry – idealny dla osób poszukujących szkoleń dla kierowników.

Zostań naszym klientem i weź udział w konferencji Mikołaj Dla Managera. Konferencja odbywa się w magicznej atmosferze w czasie Mikołajek w grudniu każdego roku!

Dlaczego warto wziąć udział? Przeczytaj tutaj

Mikołaj dla Managera 2023 – MANAGER_KA I DZIKA RADOŚĆ